IFK Norrköping

Nyhetsarkiv

13 juli, 2021

Information om problem med utskick

IFK Norrköping har i samband med att publiken välkomnats tillbaka till arenan upptäckt problem med mailutskick till våra årskortsinnehavare. Vi ber dig som inte fått något utskick att läsa denna text.

Först och främst vill IFK Norrköping meddela att alla årskortsinnehavare som anmält intresse till söndagens match mot BK Häcken kommer att få gå.

Inför matchen mot Malmö FF den 3/7 hörde årskortsinnehavare av sig till oss. En del hade problem med länken och koderna för att hämta sina biljetter, andra hade inte fått mailet.

IFK Norrköping jobbade hårt för att hjälpa alla som hade problem och vill tacka alla supportrar som hörde av sig för tålamodet och förståelsen.

I helgen möter IFK Norrköping BK Häcken i Allsvenskan och igår (måndag 12/7) skickade föreningen ett nytt utskick med länk och koder till alla årskortsinnehavare som anmält intresse till matchen. Även efter detta utskick får vi mail och samtal från supportrar som inte fått utskicket.

IFK Norrköping har undersökt varför alla årskortsinnehavare som anmält intresse inte fått utskicket. Det beror på:

  • Felstavningar på e-postadressen i intresseanmälan.
  • Har du fyllt i ett ogiltigt årskortsummer, tex från förra säsongen, har du inte heller fått något mail.
  • Utskicket har hamnat i skräpposten (titta där!).
  • Du har någon gång avregistrerat dig från IFK Norrköpings utskick. Antingen genom att du aktivt valt att avregistrera dig i ett utskick eller att för många utskick i rad inte kommit fram till dig. Det kan bero på full inkorg.

Under perioden 2015-2021 har en del supportrar valt att avregistrera sig från föreningens utskick, och har man stavat sin mailadress rätt och inte fått något i skräpposten är det anledningen till att man inte fått sitt mail med länk och koder.

Det är först nu när vi tvingas till begränsad kapacitet på arenan och vi tvingats skicka biljettlänkar och koder genom vår utskicksleverantör som problemet blivit så tydligt.

För att komma tillrätta med problemet till framtida utskick kommer IFK Norrköping att ta bort avregistreringen på de e-postadressen som avregistrerats. Om du fortfarande vill vara avregistrerad och inte få utskick från IFK Norrköping ber vi dig att avregistrera dig från nästa nyhetsbrev du får. Observera att du då inte kommer att få några utskick från föreningen – oavsett om det är länkar och koder till biljetter, erbjudanden, medlems- eller nyhetsbrev. Du kan också maila info@ifknorrkoping.se så avregistrerar vi dig innan du får något mer utskick.

Du är varmt välkommen att höra av dig till IFK Norrköping så hjälper vi dig. Telefonnummer 011 21 55 00 eller mail till info@ifknorrkoping.se.

IFK Norrköping tackar för tålamodet och ser fram emot söndagens match! 

Om du har fått mailet men har problem med länken eller koden – kontakta oss. Biljettleverantören AXS jobbar för att komma tillrätta med problemen. 

Annonser